subota, 16. srpnja 2016.

Kako se riješiti teških akni i prištića?

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog.
Za danas sam vam pripremila post kako sam se ja na neki način riješila akni i prištića (naravno, ja nisam nikakav doktor već vam samo govorim svoje lično iskustvo koje ne mora da znači da će djelovati na svima). Kao što je bilo i u postu o kosi, pisat ću vam samo o onome što sam ja isprobala i što je djelovalo.

Ako imate neki veći problem, najbolje da posjetite dermatologa.

Prvo da vam kažem kakvih sam ja imala problema (ako vas ne zanima, preskočite ovaj dio).

Dakle, ja sam svoje liječenje započela prije nekih godinu dana. Imala sam stvarno mnogo oboljelu kožu. Naravno, krenula sam kod dermatologa na čišćenje lica, te sam dobila neke kreme protiv akni. Međutim, koristila sam to 2-3 mjeseca i nije ništa bilo bolje. Zatim sam odlučila promjeniti dermatologa gdje sam dobila neke nove kreme (izdaju se na recept). Kada sam te kreme počela koristiti, akne su počele odlaziti. Naravno nije to stvar samo u kremama, već i o tome kako vi brinete o svome licu.
I da, kreme vam neću spominjati jer sve ovisi o tipu kože, a i one se izdaju na recept.

E sad, uz te kreme ja sam počela koristiti i neke savjete sa interneta koji su mi stvarno pomogli.

1. Svaki dan 2 ili 3 puta nanosim na lice sodu bikarbonu pomješanu sa vodom te dobro utrljam u kožu i ostavim da tako stoji nekih 15 minuta, a zatim isperem. Negdje piše da se to ne smije svaki dan jer isušuje kožu, međutim ako ćete koristiti limun uz ovo, onda ne smijete svaki dan. Ako je samo voda i soda, slobodno 2-3 puta u danu nanosite na lice.




2. Ovu stvar sam tek prije par dana otkrila i mnoooogo sam se oduševila kako djeluje. Radi se o ledu. Dakle uzmete led, umotate u krpu te držite na kritičnim mjestima nekih 5-10 minuta. Vjerujte mi, crvenilo će nestati.


3. Pijte puno vode, jedite što zdraviju hranu te obavezno izbjegavajte slatkiše.

4. Izbjegavajte dodir rukama na vaše lice.

5. Uvijek temeljito perite lice te obavezno skinite SVU šminku sa lica.

6. Često mjenjajte jastučnicu sa vašeg jastuka.

7. OBAVEZNO izbjegavajte istiskivanje akni i prištića.


Nadam se da sam vam pomogla barem malo. Naravno, ima mnogo savjeta na internetu, ali još to nisam isprobala tako da ne znam da li djeluju.

Pozdrav!♥

Pišite mi kako se vi borite sa ovim problemom (naravno ako ga imate).




23 komentara:

  1. Jako koristan post:)
    Ali ja nemam akne :P

    10-a cinjenica dodata
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo koristan post,u zadnje vrijeme i nemam toliko pristica posto je ljeto,pa se kupam u moru,ali su ovo vrlo korisni savjeti za vrijeme zimee :D
    Ako zelis mozemo se medusobno zapratiti,samo mi javi :)
    Novi post---> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje lice se u poslednje vreme pročistilo, pošto praktikujem većinu saeta koje si navela.☺ Odličan post, verujem da će mnogima pomoći!

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  4. Anastasija, ovaj post je veoma koristan.
    Uclanio sam se ako zelis uzvrati:

    angelduki2006.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam imala problem s tim no sigurna sam da će tvoji savjeti biti korisni mnogima :)

    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️-new post :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno koristan post😍😘😘
    https://plus.google.com/116816841990469767464

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno koristan post😍😘😘
    https://plus.google.com/116816841990469767464

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post. I sama primenjujem vecinu ovih stvari. Pokusacu ovo sa sodom, nisam do sada nikad. Ja cesto koristim pastu za zube od mente, pomaze pri isusivanju. :)

    Moja Svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem bas isprobala to sa pastom, a vjeruj mi soda odlicno isusuje i ocisti lice. :)

      Izbriši
  9. Divan post <3
    Pogledaj moj blog :http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super savjeti! :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Uzvratila sam follow :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Probala sam dosta toga i većina pomaže. Samo jedan savjet ne stavljaj previše sode bikarbone, ona se ne smije koristit tako često, pogotovo ne na lice, može jako iziritirati kožu zbog svog sastava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguce, ali ja sam je dosta cesto stavljala u danu i to svaki dan i meni se nije nista dogodilo tako da ipak ovisi o tipu kože. :)

      Izbriši
  13. Ja sam također svašta pokušavala, od gelova za ispiranje, raznih krema, pa sve do paste za zube... nadam se da ce ovo pomoci, hvala ti! ❤

    OdgovoriIzbriši