utorak, 12. srpnja 2016.

Kako doći do duge i zdrave kose?

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog. Za danas sam vam pripremila post gdje ću vam na neki način pomoći kako da što prije dođete do duge i zdrave kose.

Prvo nešto o mojoj kosi (ako vas ovo ne zanima, preskočite taj dio).

 Dakle, ja sam uvijek imala dugu kosu. Nikada nisam voljela skračivati vrhove i naravno da mi je bila sva oštečena. Kosa mi je prošla 4 farbanja da ju ja nisam niti malo skratila. I naravno, postala je sva suha i oštečena. Sada kada sam se ošišala (a ne stoji mi baš kratka kosa) počela sam tretirati kosu na ove načine koje ću vam sada napisati, i mogu priznati da je već dosta porasla a zdrava je.

Neću uzimati nikakve primjere sa interneta, već sve ono što sam ja isprobala i u što sam se lično uvjerila da je odlično za kosu.

1. Prva i najbitnija stvar je da što manje perete kosu (ja sam prala svaki dan a sada perem svaki drugi ili treći), a ako već perete svaki dan, koristite što blaže šampone i obavezno stavljajte regenerator ali samo na vrhove.

2. Izbjegavajte svu toplotu za kosu (fen, pegla, figaro...) već ostavite da se sama osuši. Vjerujem da mnogi ne mogu izaći bez ispeglane kose (i ja sam prije stalno peglala kosu) ali jednostavno prihvatite svoju kosu takva kakva je ako želite da vam bude zdrava. Naravno, izbjegavajte i lakove, pjene, gelove... jer isto isušuju kosu. Također, i farbanje mnogo oštečuje kosu te i to izbjegavajte.

3. Koristite maske za kosu 1 na tjedan ili 1 u 2 tjedna. Mozete koristiti kupljene, ali ja mislim da su najbolje maske koje sami uradite.




Ja za rast kose koristim 1 jaje i 6 žlica maslinovog ulja te to dobro utrljam u kosu i zatim ju omotam te ostavim cijeli dan na kosi, a zatim isperem.

Ako imate suhu kosu, vjerujte mi majoneza je najbolja za to (znam, i meni je bilo odvratno nanositi majonezu na kosu, ali spasit će vas od suhe kose). Ostavite ju isto par sati na kosi koja je omotana ručnikom, a zatim isperite.

4. Pokušajte što manje kosu imati u repu jer na taj način kosa puca.

5. Pazite kako češljate kosu. Uvijek se prvo počešljaju vrhovi kose a zatim ostatak.

6. Jedite što više voća i povrća jer imaju vitamine koji pomažu kosi pri njenom rastu.

7. Šišajte ispucale vrhove međutim to sigurno ne morate svaka 4 - 6 tjedna, već možda svaka 3 mjeseca.

I evo ga, dakle ovo su savjeti koje sam ja isprobala i koji djeluju. Naravno, na internetu ima još mnogo toga (kokosovo ulje, jojobino ulje...) međutim, ja to još nisam isprobala te vam zato neću o tome niti pisati.



Nadam se da sam vam pomogla oko kose.
Pozdrav!♥


Molim vas pišite mi u komentaru koji su vaši načini do duge zdrave kose. :)
(ovo na slikama nije moja kosa već su skinute sa interneta)




Broj komentara: 15:

  1. Imaš prelijepu kosu...hvala ti na savjetima,pokušat cu,mada ja ne mogu da ne svežem kosu cim dođem kuci... Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš uzvrati i pogledaj moj blog.
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nije moja kosa vec kosa sa interneta. :)
      Trenutno imam kracu kosu jer kao sto sam i rekla, unistila sam ju farbanjem.

      Hocu naravno. :)

      Izbriši
    2. Ja sam samo citala do pozdrava...:/
      Ma narast ce,ja sam imala prije 6 godina cent kosu na glavi,i nevjerovatno brzo mi je narasla...samo koristi vise ulja za kosu,ja koristim ricinusovo ulje i glicerin za kosu prije pranja,...

      Izbriši
    3. Ma nema veze haha
      Budem isprobala, hvala. :)

      Izbriši
  2. Super je post i jako koristan. Ja kosu perem dva puta nedeljno, od toplote koristim jedino fen (leti i to izbegavam) i koristim kupljenu masku za kosu koja je za mene savrsena (pisala sam o njoj na blogu, pa mozes pogledati ukoliko te zanima). No probacu ovo sa majonezom, jer mi je kosa prirodno suva. :)

    Moja svastarica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)
      Pogledat cu to za masku.
      Nakon par puta kosa ce ti se oporaviti od majoneze.

      Izbriši
  3. Odlican post,veoma korisno,probacu i ja da dodjem do zdrave kose,hvala na nekim savetima!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na ovim odličnim savjetima :)) x
    ♦ forever-blogm.blogspot.com ♦ -new post :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijep post, ja sam imala jaaaako dugu kosu, ali mi je omrzla tako da sam je prije nekih manje od mjesec dana odrezala. Mnogo je opadala, i sada mi je draža kraća kosa. Ali, post je odličan.


    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post, savjeti su korisni! Izgled bloga divan *-*

    kreativanblog.blogspot.com - novi post ♥

    OdgovoriIzbriši